Top posts
-
مفاهیم اولیه نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری CRM
استفاده از تکنیک های نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری (نرم افزار CRM) به کسب و کارها کمک می کند تا نسبت به رفتار مشتریان آگاهی یافته و عملیات تجاری را طوری تغییر دهند تا در مسیر خدمت به مشتری قرار گیرند. در واقع نرم افزار CRM به کسب و کارها کمک می کند...
-
چرا تقویت حفظ مشتری بر سودآوری تأثیر میگذارد؟
دلیل این موضوع را که چرا حفظ مشتری چنین تأثیر بزرگی بر سودآوری دارد ریچ هلد و ساسر روشن کرده اند: کسب مشتریان جدید شامل هزینه هایی می شود که می تواند چشمگیر باشد و ممکن است چندسال طول بکشد تا مشتری جدید به مشتری سودآور تبدیل شود. وقتی از روابطشان با تأمین...
-
Afghanistan CRM POV
CRM concept for businesses in Afghanistan. For more information, please see http://www.afghanistancrm.com/